هتلهای سه ستاره معروف مشهد
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

 

هتل پردیس مشهد در دسته هتل های سه ستاره این شهر قرار می گیرد. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) بدانند که فاصله هتل پردیس با حرم در حدود 1 کیلومتر می باشد. این هتل 3 ستاره دارای 8 طبقه می باشد که امکانات مناسبی را برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 فراهم می کند برخی از امکانات این هتل فروشگاه، کافی شاپ، لاندری، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، سه رستوران با تنوع غذایی ایرانی و فرنگی و همچنین پارکینگ هستند. هتل پردیس مشهد دارای 153 واحد اقامتی با امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، تلویزیون، تلفن، حمام و سرویس ایرانی و سرویس فرنگی پذیرای مسافرین تور مشهد تعطیلات عید 95 می باشد. این هتل در فضای لابی اینترنت رایگان در اختیار میهمانان تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد.

آدرس هتل پردیس مشهد : خیابان امام خمینی، نرسیده به بازار جنت

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

 

 

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد در شهر مشهد مقدس یکی از با سابقه ترین هتل های سه ستاره این شهر می باشد که در سال 1352 افتتاح گردیده است. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 2 دقیقه ای با خودرو قرار دارد که برای زائرین تور مشهد 95 مناسب می باشد. فرودگاه بین المللی شهر مشهد در فاصله 9 کیلومتری و استگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از هتل تهران مشهد قرار دارند همچنین فاصله تا بازار اصلی شهر هم بسیار ناچیز است و با خودرو در حدود 2 دقیقه زمان نیاز است تا مسافرین تور مشهد به بازار رضا برسند. از امکاناتی کههتل تهران مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد می توان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، چایخانه، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس رستوران و پارکینگ با ظرفیت 30 ماشین اشاره کرد. اتاق های این هتل به تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس خارجی مجهز هستند. اینترنت وایرلس در فضاهای لابی و اتاق هایهتل تهران مشهد در دسترس است که میهمانان تور مشهد تعطیلات زمستان 94 برای استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی بابت آن را پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خيابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل تهران مشهد





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: